100 Floors walkthrough – deel 6

De populaire iPhone game 100 Floors heeft vandaag voor de vijfde keer een update gekregen. Ook dit keer zijn er tien nieuwe levels toegevoegd. In 100 Floors, waarin je kleine puzzeltjes moet oplossen om de liftdeur te openen om vervolgens naar de volgende raadselachtige verdieping af te reizen, waren reeds tachtig verdiepingen aanwezig. Vanwege het succes van de eerste walkthrough hebben we besloten om ook de nieuwste levels van een guide te voorzien. Dus zit je nog steeds met de vraag “Hoe haal ik level of verdieping x?”, dan vind je je antwoord ongetwijfeld in onze complete walkthrough. Klik dus snel verder voor de nieuwste antwoorden. (En nogmaals dezelfde tip: gebruik deze guide alleen als je echt vast zit, want anders speel je de game binnen vijf minuten uit…)

Goede guide? Like ons op Facebook!

Level 81
Maak 81 met de nummers en wiskundige symbolen op de deur en druk daarna op het = symbool. Aanvankelijk lijken er 6en op de deur te staan, maar als je de telefoon 180 graden draait worden dit 9s. Typ 9×9 en druk op = om de deur te openen.

Level 82
Tik rechtsonder op de vloer om een wijzer te onthullen. Stop deze wijzer in het linker gat en draai hem (tik erop) naar links. Draai de rechter wijzer vervolgens een aantal maal. Pak de pook uit het geheime vakje en steek hem in het gat rechts van de deur. Houd hem ingedrukt om de deur te openen.

Level 83
Tangram puzzel! Plaats de geometrische vormen in een vierkant op de deur. (Voor de oplossing zie onderstaand plaatje!)

Level 84
AAAAAH! Frustratie! Druk alle drie de knoppen tegelijk in, daarna de middelste, daarna de twee buitenste en daarna weer alle drie de knoppen. (Paars is alle drie, rood is de rode knop en blauw is beide blauwe knoppen.) Concentreer je op de geluidjes, want dit level is erg lastig!

Level 85
Ontsteek en doof de kaarsen voor de deur met de fakkel en het mes volgens de volgorde die boven de deur staat. (Geel is ontsteken, zwart is doven, de linker kaars is 1, rechter kaars is 3.)

Level 86
Tik op het eerste getal (11) en kijk welke kant het getal opdraait. Draai de klok vervolgens in die richting naar 11 uur. Doe dit vervolgens met alle getallen die boven de deur staan van links naar rechts. (11 tegen de klok in, 5 met de klok mee, 1 met de klok mee, 8 tegen de klok in en 12 met de klok mee.)

Level 87
Oh nee, een slapende beer! Schud de beer wakker en schuif hem aan de kant. Je kan pas op de liftknop drukken zodra de beer weer slaap. Geduld!

Level 88
Portal, maar dan met toverhoeden. Verplaats de hoed linksboven naar onderen (halverwege de liftdeur) en sleep de hoed midden rechts ietsje naar links (boven de hoed rechtsonder). Draai de hoed rechtsboven om en gooi het balletje erin. Tadaa!

Level 89
De letters op de deur staan voor getallen (On is one, Tw is two etc.) en in de kamer zijn stukken fruit te vinden. Tik op het getal dat hoort bij het aantal letters dat de stukken fruit hebben (coconut is zeven, dus Se). Begin onderaan: cocounut (Se), banana (Si), pineapple (Ni), apple (Fi) en pear (Fo).

Level 90
Tik in de juiste volgorde op de knoppen: drie keer links, drie keer midden, links, twee keer rechts en één tap op de grote ster rechtsboven de deur (iets van de hoek verwijderd).

Goede guide? Like ons op Facebook!

Ondanks het feit dat de titel van 100 Floors doet vermoeden dat het spel honderd levels heeft, heeft de huidige versie op moment van schrijven nog maar negentig. De tekst “More Coming Soon” verraadt uiteraard al dat we binnenkort verder mogen puzzelen… Nog één update en dan hebben we de top bereikt! De complete walkthrough van alle levels tot nu toe vind je hier.

Download:
iPhone: 100 Floors, gratis

Zie ook: 100 Floors | Apple | Features | iPhone | Walkthrough

Print deze pagina Tip ons!